CVIČENIE A VÝŽIVA

JUMPING DÚBRAVKA

VYSKÁČ SA DO FORMY

Jumping je úžasné energické cvičenie, spája v sebe pohyb s hudbou, radosťou a neopísateľným pocitom beztiaže. Jumping je ideálnym športom pre tvarovanie postavy a chudnutie, skrýva v sebe mnoho unikátnych výhod. Je to rokmi preverený aeróbny (kardio) program na malých trampolínach.

Jumping je vhodný pre všetky generácie a je vyvinutý tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Toto dynamické aeróbne cvičenie na profi trampolínach s madlom sprevádza nadupaná hudba a lekcie vedú odborne vyškolené inštruktorky. Okrem obrovskej dávky endorfínov má jumping aj tieto „vedľajšie“ účinky:

  • spaľovanie tuku
  • lepší prietok lymfy
  • posilnenie svalov panvového dna
  • vytvarovanie postavy
  • posilnenie všetkých svalových partií
  • priaznivo ovplyvňuje kardiovaskulárny systém
  • má preukázateľné upokojujúce účinky na nervový systém
  • zvyšuje kapacitu pľúc a celkovú fyzickú vytrvalosť
  • rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
  • pomáha znižovať krvný tlak a tým predchádza kardiovaskulárnym ochoreniam
  • je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch
  • šetrí naše kĺby, kolená a bedrá
  • upravuje trávenie a vylučovanie
  • pôsobí proti depresii a únave

o nás

Môžeš sa u nás tešiť na poriadnu dávku pozitívnej energie, na dobrú náladu na tréningoch a hlavne na skákanie s radosťou. Lebo každý pohyb je omnoho blahodárnejší pre naše telo a našu dušu, keď ho vykonávame s úsmevom a radosťou.

Jumping tréningy sú vhodné aj pre úplných začiatočníkov, nemusíš sa ničoho báť, ak si ho ešte neskúsil/a. Tempo a náročnosť tréningu si môžeš prispôsobiť podľa svojej potreby a postupne spoločne vybudujeme takú kondičku, že ti už nikdy neujde autobus.

Na tréning ti stačí priniesť si akékoľvek športové tenisky (poprosíme čistú obuv, pretože na trampolíne skáčeme obutí), športové oblečenie, pitie a v prípade potreby uterák (veríme, že sa s nami aj zapotíš). Už teraz sa nevieme dočkať, ako si spolu zaskáčeme.

Nájdeš nás na ulici M. Sch. Trnavského 4 v mestskej časti Dúbravka v Bratislave pár metrov od autobusovej zástavky Damborského (Záluhy, miesto: bývalá čajovňa u Zelenej Tary)

Tešíme sa na teba a ty sa môžeš tešiť na skvelý jumping!

Ak chceš vidieť viac, sleduj nás na sociálnych sieťach:

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kde nás nájdeš?
Nájdeš nás na ulici M. Sch. Trnavského 4 v mestskej časti Dúbravka v Bratislave, pár metrov od autobusovej zastávky Damborského (Záluhy, miesto: bývalá čajovňa u Zelenej Tary).
V prípade, že by si nás nevedel nájsť, kontaktuj nás telefonicky na čísle +421 915 09 11 33 a budeme ťa navigovať.

Koľko stojí jumping?
Jeden tréning jumpingu stojí 5,- EUR. Za tréning sa platí trénerke na hodine. Máme k dispozícii aj permanentky (viac info nižšie).

Treba sa na tréning vopred prihlásiť?
Áno, je vhodné si rezervovať miesto na tréningu, nakoľko máme obmedzené kapacity (určitý počet trampolín). Pokiaľ je však na tréningu dostatok voľných miest, môžeš na tréning prísť aj bez prihlásenia. Istotu, že sa ti 100%-ne ujde miesto však budeš mať len vtedy, ak sa na tréning vopred prihlásiš. Prihlásiťna tréning sa môžeš v časti “ROZVRH TRÉNINGOV”. Predtým je potrebné prihlásiť sa do rezervačného systému. Je to veľmi jednoduché a rýchle.

Dá sa z tréningu odhlásiť?
Áno, z tréningu sa dá odhlásiť, avšak POZOR, dá sa tak urobiť len do polnoci pred tréningom. Ak nevieš naisto, či sa budeš môcť tréningu zúčastniť, prosíme ťa, aby si sa na tréning radšej vopred neprihlasoval/a. Na tréning sa pokojne môžeš dohlásiť aj pár minút pred tréningom. Ak sa z tréningu neodhlásiš a nezúčastníš sa ho, na najbližšom tréningu je potrebné uhradiť plnú výšku prepadnutého vstupu: 5,- EUR.

Mám zdravotné problémy, je jumping vhodný aj pre mňa?
Jumping je síce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úrazealebo pri kĺbových problémoch, avšak ak máš akékoľvek zdravotné problémy alebo zranenia, jepotrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom.

Môžem prísť na tréning s dieťaťom?
Ak je dieťa vo veku, kedy je schopné s tebou odcvičiť tréning na trampolínke, pokojne sa môž etréningu zúčastniť ako „plnohodnotný“ cvičiaci. Nakoľko naše tréningy nie sú určené pre deti (a nie sú teda deťom prispôsobené ani tempom, ani skladbou tréningu), každá návšteva dieťaťa je na zodpovednosť jeho rodiča. Na tréningy nie je možné nosiť so sebou deti, ktoré sa aktívne nezúčastňujú tréningovej jednotky a pohybujú sa voľne po telocvični. Toto obmedzenie je zavedené z bezpečnostných dôvodov a takisto z dôvodu narúšania tréningového procesu.

Ako sa dá prihlásiť na tréning? Na tréning sa prihlásiš v časti “ROZVRH TRÉNINGOV”. Pred prihlásením sa na tréning je potrebné sa registrovať do systému –vytvoriť si „profil“. Môžeš tak urobiť v časti “REGISTRÁCIA/PRIHLÁSENIE”. Môžeš sa registrovať pomocou svojho e-mailu, ešte rýchlejšia je však registrácia s Facebook kontom (na Facebooku sa ti nebudú zobrazovať žiadne oznámenia z našej stránky).

Čo potrebujem na jumping?
Na jumping ti stačí úplne bežná „výbava“ ako na ostatné cvičenia. Prines si prosím čistú športovú obuv na prezutie (aby nedochádzalo kznečisteniu a poškodeniu trampolín – cvičíme totiž obutí), športové oblečenie, uterák a fľašu s vodou.

Dá sa u vás využiť Multisport karta?
Áno, kartu Multisport akceptujeme. Ak ju chceš pri návšteve využiť, prosíme preukáž sa pred tréningom trénerke kartou a občianskym preukazom. Nie je možné využiť kartu rodinného príslušníka, karta je neprenosná. Ak sa chystáš prísť k nám s Multisport kartou, stačí sa klasicky prihlásiť na tréning, o použití karty nás nemusíš vopred informovať. Prosíme ťa, aby si prišiel/la na tréning včas, aby sme kartu načítali pred tréningom.

Máte aj permanentky?
Aktuálne máme v ponuke 11–vstupové permanentky. Tieto permanentky sú za cenu 10-tich vstupov, jeden vstup máš teda k permanentke zdarma. Jeden vstup ťa tak vyjde na cca 4.50,-€ur. Permanentku si môžeš zakúpiť od trénerky.

Pre koho je jumping vhodný?
Jumping je vhodný takmer pre každého. Nie je vekovo limitovaný, preto každý, kto sa na to cíti, si s nami môže prísť zaskákať. Jumping jesíce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, ale ak máš zdravotné problémy alebo zranenia, je potrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom. Pozor, jumping nie je vhodný pre tehotné ženy.

Aká je nosnosť trampolíny?
Nosnosť našich profi trampolín je cca 120 kg.

Aké sú výhody jumpingu?
Jumping má naozaj obrovské množstvo výhod. Niektoré z nich nájdeš vymenované na začiatku tejto stránky.

Mám zdravotné problémy, je jumping vhodný aj pre mňa?
Jumping je síce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch, avšakak máš akékoľvek zdravotné problémy alebo zranenia, je potrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom.

MÁŠ OTÁZKY? TAK NÁM NAPÍŠ.

NÁJDEŠ NÁS TU:

JUMPING DÚBRAVKA

VYSKÁČ SA DO FORMY

Jumping je úžasné energické cvičenie, spája v sebe pohyb s hudbou, radosťou a neopísateľným pocitom beztiaže. Jumping je ideálnym športom pre tvarovanie postavya chudnutie, skrýva v sebe mnoho unikátnych výhod. Je to rokmi preverený aeróbny (kardio) program na malých trampolínach.

Jumping je vhodný pre všetky generácie a je vyvinutý tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Toto dynamické aeróbne cvičenie na profi trampolínach s madlom sprevádza nadupaná hudba a lekcie vedú odborne vyškolené inštruktorky. Okrem obrovskej dávky endorfínov má jumping aj tieto „vedľajšie“ účinky:

 

  • spaľovanie tuku
  • lepší prietok lymfy
  • posilnenie svalov panvového dna
  • vytvarovanie postavy
  • posilnenie všetkých svalových partií
  • priaznivo ovplyvňuje kardiovaskulárny systém
  • má preukázateľné upokojujúce účinky na nervový systém
  • zvyšuje kapacitu pľúc a celkovú fyzickú vytrvalosť
  • rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
  • pomáha znižovať krvný tlak a tým predchádza kardiovaskulárnym ochoreniam
  • je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch
  • šetrí naše kĺby, kolená a bedrá
  • upravuje trávenie a vylučovanie
  • pôsobí proti depresii a únave

JUMPING DÚBRAVKA

VYSKÁČ SA DO FORMY

Jumping je úžasné energické cvičenie, spája v sebe pohyb s hudbou, radosťou a neopísateľným pocitom beztiaže. Jumping je ideálnym športom pre tvarovanie postavya chudnutie, skrýva v sebe mnoho unikátnych výhod. Je to rokmi preverený aeróbny (kardio) program na malých trampolínach.

Jumping je vhodný pre všetky generácie a je vyvinutý tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Toto dynamické aeróbne cvičenie na profi trampolínach s madlom sprevádza nadupaná hudba a lekcie vedú odborne vyškolené inštruktorky. Okrem obrovskej dávky endorfínov má jumping aj tieto „vedľajšie“ účinky:

 

  • spaľovanie tuku
  • lepší prietok lymfy
  • posilnenie svalov panvového dna
  • vytvarovanie postavy
  • posilnenie všetkých svalových partií
  • priaznivo ovplyvňuje kardiovaskulárny systém
  • má preukázateľné upokojujúce účinky na nervový systém
  • zvyšuje kapacitu pľúc a celkovú fyzickú vytrvalosť
  • rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
  • pomáha znižovať krvný tlak a tým predchádza kardiovaskulárnym ochoreniam
  • je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch
  • šetrí naše kĺby, kolená a bedrá
  • upravuje trávenie a vylučovanie
  • pôsobí proti depresii a únave

o nás

Môžeš sa u nás tešiť na poriadnu dávku pozitívnej energie, na dobrú náladu na tréningoch a hlavne na skákanie s radosťou. Lebo každý pohyb je omnoho blahodárnejší pre naše telo a našu dušu, keď ho vykonávame s úsmevom a radosťou.

Jumping tréningy sú vhodné aj pre úplných začiatočníkov, nemusíš sa ničoho báť, ak si ho ešte neskúsil/a. Tempo a náročnosť tréningu si môžeš prispôsobiť podľa svojej potreby a postupne spoločne vybudujeme takú kondičku, že ti už nikdy neujde autobus.

Na tréning ti stačí priniesť si akékoľvek športové tenisky (poprosíme čistú obuv, pretože na trampolíne skáčeme obutí), športové oblečenie, pitie a v prípade potreby uterák (veríme, že sa s nami aj zapotíš). Už teraz sa nevieme dočkať, ako si spolu zaskáčeme.

Nájdeš nás na ulici M. Sch. Trnavského 4 v mestskej časti Dúbravka v Bratislave pár metrov od autobusovej zástavky Damborského (Záluhy, miesto: bývalá čajovňa u Zelenej Tary).

Tešíme sa na teba a ty sa môžeš tešiť na skvelý jumping!

Ak chceš vidieť viac, sleduj nás na sociálnych sieťach:

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Kde nás nájdeš?
Nájdeš nás na ulici M. Sch. Trnavského 4 v mestskej časti Dúbravka v Bratislave, pár metrov od autobusovej zastávky Damborského (Záluhy, miesto: bývalá čajovňa u Zelenej Tary).
V prípade, že by si nás nevedel nájsť, kontaktuj nás telefonicky na čísle +421 915 09 11 33 a budeme ťa navigovať.

Koľko stojí jumping?
Jeden tréning jumpingu stojí 5,- EUR. Za tréning sa platí trénerke na hodine. Máme k dispozícii aj permanentky (viac info nižšie).

Treba sa na tréning vopred prihlásiť?
Áno, je vhodné si rezervovať miesto na tréningu, nakoľko máme obmedzené kapacity (určitý počet trampolín). Pokiaľ je však na tréningu dostatok voľných miest, môžeš na tréning prísť aj bez prihlásenia. Istotu, že sa ti 100%-ne ujde miesto však budeš mať len vtedy, ak sa na tréning vopred prihlásiš. Prihlásiť na tréning sa môžeš v časti “ROZVRH TRÉNINGOV”. Predtým je potrebné prihlásiť sa do rezervačného systému. Je to veľmi jednoduché a rýchle.

Dá sa z tréningu odhlásiť?
Áno, z tréningu sa dá odhlásiť, avšak POZOR, dá sa tak urobiť len do polnoci pred tréningom. Ak nevieš naisto, či sa budeš môcť tréningu zúčastniť, prosíme ťa, aby si sa na tréning radšej vopred neprihlasoval/a. Na tréning sa pokojne môžeš dohlásiť aj pár minút pred tréningom. Ak sa z tréningu neodhlásiš a nezúčastníš sa ho, na najbližšom tréningu je potrebné uhradiť plnú výšku prepadnutého vstupu: 5,- EUR.

Mám zdravotné problémy, je jumping vhodný aj pre mňa?
Jumping je síce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch, avšak ak máš akékoľvek zdravotné problémy alebo zranenia, je potrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom.

Môžem prísť na tréning s dieťaťom?
Ak je dieťa vo veku, kedy je schopné s tebou odcvičiť tréning na trampolínke, pokojne sa môže tréningu zúčastniť ako „plnohodnotný“ cvičiaci. Nakoľko naše tréningy nie sú určené pre deti (a nie sú teda deťom prispôsobené ani tempom, ani skladbou tréningu), každá návšteva dieťaťa je na zodpovednosť jeho rodiča. Na tréningy nie je možné nosiť so sebou deti, ktoré sa aktívne nezúčastňujú tréningovej jednotky a pohybujú sa voľne po telocvični. Toto obmedzenie je zavedené z bezpečnostných dôvodov a takisto z dôvodu narúšania tréningového procesu.

Ako sa dá prihlásiť na tréning?
Na tréning sa prihlásiš v časti “ROZVRH TRÉNINGOV”. Pred prihlásením sa na tréning je potrebné sa registrovať do systému –vytvoriť si „profil“. Môžeš tak urobiť v časti “REGISTRÁCIA/PRIHLÁSENIE”. Môžeš sa registrovať pomocou svojho e-mailu, ešte rýchlejšia je však registrácia s Facebook kontom (na Facebooku sa ti nebudú zobrazovať žiadne oznámenia z našej stránky).

Čo potrebujem na jumping?
Na jumping ti stačí úplne bežná „výbava“ ako na ostatné cvičenia. Prines si prosím čistú športovú obuv na prezutie (aby nedochádzalo k znečisteniu a poškodeniu trampolín – cvičíme totiž obutí), športové oblečenie, uterák a fľašu s vodou.

Dá sa u vás využiť Multisport karta?
Áno, kartu Multisport akceptujeme. Ak ju chceš pri návšteve využiť, prosíme preukáž sa pred tréningom trénerke kartou a občianskym preukazom. Nie je možné využiť kartu rodinného príslušníka, karta je neprenosná. Ak sa chystáš prísť k nám s Multisport kartou, stačí sa klasicky prihlásiť na tréning, o použití karty nás nemusíš vopred informovať. Prosíme ťa, aby si prišiel/la na tréning včas, aby sme kartu načítali pred tréningom.

Máte aj permanentky?
Aktuálne máme v ponuke 11–vstupové permanentky. Tieto permanentky sú za cenu 10-tich vstupov, jeden vstup máš teda k permanentke zdarma. Jeden vstup ťa tak vyjde na cca 4.50,- EUR. Permanentku si môžeš zakúpiť od trénerky.

Pre koho je jumping vhodný?
Jumping je vhodný takmer pre každého. Nie je vekovo limitovaný, preto každý, kto sa na to cíti, si s nami môže prísť zaskákať. Jumping jesíce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, ale ak máš zdravotné problémy alebo zranenia, je potrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom. Pozor, jumping nie je vhodný pre tehotné ženy.

Aká je nosnosť trampolíny?
Nosnosť našich profi trampolín je cca 120 kg.

Aké sú výhody jumpingu?
Jumping má naozaj obrovské množstvo výhod. Niektoré z nich nájdeš vymenované v úvodnej časti tejto stránky / sekcie.

Mám zdravotné problémy, je jumping vhodný aj pre mňa?
Jumping je síce veľmi šetrný k pohybovému aparátu, je vhodný tiež pri rekonvalescencii po úraze alebo pri kĺbových problémoch, avšakak máš akékoľvek zdravotné problémy alebo zranenia, je potrebné, aby si jeho vhodnosť prekonzutoval/a s lekárom.

NÁJDEŠ NÁS TU

KONTAKT

JUMPING DÚBRAVKA

MÁŠ OTÁZKY? TAK NÁM NAPÍŠ.

AKO SA K NÁM DOSTANEŠ?

MÁŠ OTÁZKY? TAK NÁM NAPÍŠ.

AKO SA K NÁM DOSTANEŠ?